Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

Monday, February 04, 2008

 
هی ،فکر نکنی من جزو اون دسته از آدمهایی ام که بعد از ازدواج فرق کرده ،به قول خودمونی تو تریپه ، نه جانم اگه اینجا داره دیر آپ میشه ، این دو جا کار کردنه و نزدیک عید شدن و شلوغ پلوغی هاشه وگر نه این روزها پر از تجربه ها و جا پا های جدیدی ام که دوست دارم بنویسم
.
بلیط تاتر افرا بهمون نرسید ،دوست داشتیم بسی میدیدم این تاتر رو در این سرما ،حیف شد
.
سه دهه گذشت ..از چی؟ از انقلاب ؟ نه بابا ، چند روزیه که وارد دهه چهارم زندگیم شدم،ممنون به خاطر اینکه تولدم رو دلپذیرتر از همیشه کردی نه با کادو هات بلکه با بودنت
.
داره چهار ماه میشه ،حقوق های شرکت عقب افتاده ،آزار دهنده است
.
هنوز بلیط آمریکا رو نگرفتم ،برای عید برنامه سفرش رو دارم
.
دهه فجر و انتخابات و صدا و سیما و من که هی یاد دست نوشته های کودک فهیم راجب تغییر برنامه ها و موسیقی ها تو این روزها،ای ای
.
سینما آزادی باز سرپا شده ،بی اختیار هر روز که میبینمش کیف میکنم
.
اینها قسمتی است از این روزها م





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?