Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

Saturday, December 15, 2007

 


دیدی یک دفعه دل آدم میگیره ، نمیدونم شاید من اینطوری ام ، الان اینطوری ام ،رفتم دوش گرفتم با تموم بی حوصلگی یکباره ، صورتم رو اصلاح کردم ،نه هنوز حالم بهتر نیست
علی آلبوم جدید اندی رو گرفته ،پیش خودم گفتم میشینم پای کامپیوتر و آهنگ فرودگاه رو گوش میدم و مینویسم
دارم همین کار رو میکنم
امشب،امشب ،تو در راه
عمر جدایی کوتاه
امشب ،میام به دیدار
پیشوازت تا فرودگاه
...
بیست و ششم اردیبهشت ،فرودگاه سانفرانسیسکو ومن خیلی زودتر از پروازم اومدم و میچرخم تا وقت پرواز ، چند تا بگم جدایی دیدم ، دختر چشم بادومی از شرق آسیا با زن پیری که احتمالن مادرش باشه رو در آغوش گرفته بود و گریه میکرد و مادر دست تکان میداد و میرفت ، میگم اگه قرار به انتظار تو فرودگاه باشه خوبه آدم قسمت اومدن مسافرین منتظر باشه تا لحظه های رسیدن آدمها بهم رو ببینه نه جدایی ها رو ، آلبوم فرودگاه منو برد تا کجا ها ببین
الان کمی بهترم ،خاصیت نوشتن اینه برام
پ .ن : عکس از بال هواپیما که آرش گرفته





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?