Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

Saturday, September 22, 2007

 

رنگها


رفتم طبقه دوم بالا ، چمدون و گذاشتم کنارم و وزنم رو انداختم روی نرده بعد به پایین نگاه میکردم شاید نزدیک به یک ساعت ، اون پایین پر از آدمهایی از ملیتها با ترکیبی از رنگ ها بازی میکردند ، آمد وشد اونها و ایستادن کنار اون شتر مکانیکی و لبخند های که با گفتن کلمه چیز بر لبانشون شکل میدادند و عکسی به یادگار و گذر میکردند و من اون بالا محو این بازی رنگها و از بچه های خیلی کوچیک تا اون پیرزن و پیرمرد ه که مکثی میکردند ، هممممم چقدر رنگ میتونستی از اون بالا ببینی ، این بازی رنگها رو هرگز توی این مملکت ندیدم ، دیدن رنگها اونقدر به شوقم آورد که تمامی پول توی جیبم رو برای خودم خرید کردم ، خرید های عجیب و غریب ، یادم نمیاد تا حالا چهار تا پیراهن یک جا خریده باشم که خریدم ، کفش به این گرونی ، دو تا شلوار و کراوات و پولی دیگه نموند ، انقدری موند که بتونم ساندویچی تو ساب وی بخورم اونم از این شش اینچی هاش و کرایه تاکسی تا فرودگاه ، حالا دیگه کلی خوش تیپ ام ، خرید هام و انداختم توی دسته چمدونم و گشتزنی میکنم و دیدن آدمها آی لذت میبرم ،بماند یکی از کار ها هم شده بود شناسایی کلمبوس ها (این اصطلاح از آرش اومده و توضیحی ندارم راجع بهش خب) و چقدر راحت شناسایی میشن ، برای خودم بودم ،سر آخر هم رفتم توی مغازه سامسونگ که توی همه تلوزیون هاش کنسرت مدونا توی لندن رو گذاشته بود با صدای خیلی بلند و این آهنگ رو که هی از اول میزد و باز پخش میکرد
...
Life is a mystery, everyone must stand alone
I hear you call my name
And it feels like home
Chorus:
When you call my name it's like a little prayer
I'm down on my knees, I wanna take you there
In the midnight hour I can feel your power
Just like a prayer you know I'll take you there
I hear your voice, it's like an angel sighing
I have no choice, I hear your voice
Feels like flying
I close my eyes, Oh God I think I'm falling
Out of the sky, I close my eyes
Heaven help me
Like a child you whisper softly to me
You're in control just like a child
Now I'm dancing
It's like a dream, no end and no beginning
You're here with me, it's like a dream
Let the choir sing





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?