Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

Tuesday, September 11, 2007

 
من خیلی وقته که ندویدم
آره چندین روزشده که دست به سه تار ام نزدم
خیلی وقت گذشته ازآخرین فیلم انگلیسی زبانی که دیدم و لذت بردم
سالها میگذره از آخرین باری که کنسرت رفتم
آخرین تاتری که دیدم ،تاتر فنز بوده !خیلی وقت قبل
ماه ها گذشته از آخرین کافی شاپی که رفتم
کی کادو گرفتم و کسی رو سورپرایز کردم ؟ اصلن خاطرام نیست ، البته زمانش رو از یاد بردم
کت و شلوار آخری که برای خودم خریدم بیش از دو سال شده
آخرین فیلمی که سینما رفتم ،هممم با دوست هام تو آمریکا بوده
من با دوست هام ماه ها شده که تلفنی صحبت نکردم
ماه ها گذشته از آخرین باری که بلند بلند خندیدم
آهنگ.. نسترن..فرشید امین و خیلی وقته که گوش ندادم
هی
من همینطور که زیاد این روزها کار میکنم،باید بدوم، باید فیلم ببینم ،سه تار ام و نزدیکم کنم ،انگلیسی بخونم
تاتر برم و بتونم بخندم ،بخندم...بلند بلند ...چه عیبی داره ،زندگی همین لحظه ها است که مفت داره رد میشه
باش
تا نذاریم مفت از دست برن





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?