Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

Friday, August 31, 2007

 


من این عادت مزخرفم رو فکر نمیکنم بتونم ترک کنم ، همه کار هام میمونه برای دقیقه نود و آخر وقت ، سه روز تعطیلی داشتم و کلی کار ، قبل از تعطیلی پیش خودم کارهام رو که شامل متره یک سوله ، نوشتن گزارش کار هفته ، حساب کتاب بازار،کارهای کلاس زبان ام بود تقسیم کرده بودم هر روز یکیش رو انجام بدم ،الان که سر ظهر روز آخر تعطیلیه یکیش رو زخمی کردم و تازه نشستم دارم پست جدید مینویسم ،همممم... دایی جان زنگ زده که برم از خیابون ملت براش درب باک اتوموبیلشون رو بی زحمت بخرم ، مامان جان خواهش کردن این اتاق بهم ریخته ام رو اگه زحمتی نیست جم و جور کنم ، تازه ناهار هم مهمونیم !!! مامان میگه خدا به داد همسر آینده ات برسه و صد البته راست میگه ، البته من هم جوابی رو که اینانلو تو فیلم مستند به گزلرشگره داد به مامان میدم ، اتاق من منظم ترین اتاق دنیاست چون فقط خودم میدونم هر چیزی جاش کجاست
پ.ن : عکس از سانفرانسیسکو





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?