Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

Thursday, June 21, 2007

 
anybody can loose one fight
هر کسی میتونه مبارزه رو ببازه
MILLION DOLLAR BABY
پریشب فیلمش رو دیدم،خوشم اومد،مبارزه و آدمهای مبارز رو دوست دارم ،الزامن مبارزه سرانجامش برد نیست ولی به نظرم همین که جسارتش رو داری و مبارزه میکنی ، پیروزی..فیلم رو توصیه میکنم حتمن ببینید
چهار تا اسکار برانزنده این فیلم هست و بازی نقش اول زن که به حق اسکار رو گرفته ، فوق العاده است
...
خوبی؟
خوبم ،با تو خوبم ،با تو خوب خواهم بود
جملات آغازین شعری از منصور ملکی ،معلم ادبیات دبیرستانم که توی مجله دبیرستان چاپ شده بود،به خاطرم مونده
فکر میکنی روزی بشه در جواب عزیزی که ازم بپرسه :خوبی؟جواب معلم ادبیات رو با تمام وجودم براش زمزمه کنم ،یافت می شود؟
آنم آرزوست
...
روزهای بدی است ،سعی میکنم کم نیارم ،طاقت بیارم و مبارزه کنم ،سعی میکنم مرد بمونم در جمع این همه نامرد و نامردمی که اطرافم هستن و حالم رو بهم میزنن ،اگه قرار باشه که برم از اینجاهم ، باید خیلی از خرابیها رو بسازم ..بعد
...
چشمهام میسوزند





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?