Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

Monday, April 23, 2007

 

آرزو های بزرگ ،آرزو های کوچک

سارا دعوتم کرده با اینکه چند روزه عصبی ام و رو اعصاب خانواده (که چقدر دوستشون دارم) ولی مینویسم ، آرزو های رو که تو زندگی شخصیم دارم مینویسم

یک : شاید همه آرزوها م توی همین شماره یکطوری باشن ،آرامش ،توی زندگیم آرامش داشته باشم ،میدونم همیشه ممکن نیست و لی بیشترین لحظات زندگیم همراه با آرامش باشه
دو : خانواده ام رو همیشه سلامت در کنارم ببینم
سه :توی کارم به قدرت و اقتدار و استقلال کامل همراه با درآمد بالا (نمیگم بهتون چقدر) برسم و بتونم یک روزی شرکت بزرگ ساختمانی کنار این کارم داشته باشم
چهار : ازدواج کنم با شخصی که عاشق هم باشیم ،همراه و همدم هم باشیم و باهم بسازیم هر آنچه باید ساخت برای رسیدن به آنچه آرزوست
پنج :بتونم کنار عزیز هام دنیا رو ببینیم و بگردیم

فکر میکنید اگه دو هفته بعد آرزو هام رو تو آمریکا بخوام بنویسم ، تغییر میکنند ؟ من فکر نمیکنم
خواهرم یک دوستی داشت که یک جمله ای رو براش به یادگار گذاشت و رفت و این جمله همواره تو ذهن خواهرمه و برام گفته که "اگه آرزو هاتون رو برای خودتون هدف کنید ،حتمن بهشون نزدیک خواهید شد
"
از آرش ، یاسمن ،دینا ، پیمانمهسا دعوت میکنم تا اگه دوست داشتن بنویسند ، خانوم مهندس و خانوم دکتر هم قشنگه آرزوهاشون ،بخونین





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?