Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

Friday, April 13, 2007

 
چمدون ام وسط اتاق ام اومده و من نذاشتمش البته ، اگه به من باشه یک روز مونده باز میشه و برای رفتن بسته ولی مامانم آوردتش و هنوز هیچی نشده کمی پر شده ، زیاد به سفر فکر نمیکنم ، اونچه خیلی فکرم رو مشغول کرده مسایل کاریم هستش که کمی بی سر و سامان شده و با این سفر ، نگرانتر ام میکنه ، ولی دوست دارم این سفر رو ، هیجان انگیز ه برام ، زیاد از ازش شنیدم و حالا شانسی هستش تا بتونم ببینم ، همیشه تو روند زندگی و کارم یکنواختی رو دوست نداشتم و ریسک و هیجانش رو دوست دارم هر چند خیلی از مواقع هم کم میارم ولی از رو نمیرم

دیشب برنامه آقای رضا رشید پور رو که باران کوثری رو آورده بود دیدم ، جالب بود ، وقتی با غرور گفت من فقط سریال با آقای لطیفی بازی میکنم و رشید پور گفت حالا اگه کارگردانی به اسم ابراهیم حاتمی کیا ازتون دعوت کنه چی ؟ گفت اصلن ..بازی نمیکنم ..بعد از چند دقیقه تو برنامه گفتن از منزل
و آقای کوثری تماس گرفتن و گفتن اگه همچین پیشنهادی بشه ،باران حتمن بازی میکنه

فیلم اخراجی ها رو هم دیدم ،خوشم نیومد ، شاید به خاطر پیش ذهنی که از کارگردانش داشتم بوده ولی نه ..خوشم نیومد ولی چقدر فروخت
...
تا دیر نشده
نامه ای برایم بفرست
تا قفس ها هنوز
تعدادشان کمتر از
کبوتران است

محمد رضا انتظازی





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?