Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

Tuesday, February 27, 2007

 

اینجا هوا خیلی سرد شده
اینجا همه چی فریز شده یعنی یخ زده
از بس که اینجا سرد و تاریک ه
نه تاریک نیست ،ظلمات شده
ظلمات میدونی یعنی چی؟
من نا شکر ام ،راسته
تو اصلن نمیتونی منو بفهمی چون جای من نیستی
یک دوستی میگفت تا آدمها جای هم نباشن که هیچوقت نیستن ،نمیتونن حال هم رو بفهمن،این جملت رو امروز با همه وجود میفهمم
آره ،من کم ظرفیتم
دست از سرم چرا بر نمی دارین ، بذازین به حال خودم باشم ،احساس خفگی درمونی هم داره ؟
هذیون میگم ؟
هذیون رو دیکته اش رو درست نوشتم ؟اصلن مهم نیست
دیوانه ام ،درست فهمیدی جنون دارم
خسته میدونی چیه ؟ من خسته ام ،کاش خستگیم با خواب رفع می شد
چه کردم با خودم ،به به، حال میکنم انقدر خل بازی دز آوردم تو این زندگی
فرصت سوز بیستی ام،بیست
من این روزها عادی نیستم
عادی نیستم
نمیدونم خوبه که نیستی تو این زندگی یا بد
خوبه که نیستی چون جز سختی و احساس های بالا چیزی ندارم که باهات شریک شم
ولی بهت این روزها خیلی احتیاج داشتم





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?