Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

Thursday, September 07, 2006

 


سفر کوتاه و خوبی بود ، همممم باید بگم بهم خوش گذشت ، رفتنی و برگشتنی هواپیما آسمان یک ساعت تا خیر داشت که کمی اذیت شدم
فرودگاه امام رو که بار اول بود از اونجا میرفتم ،برام تازگی داشت ، معماری خاصی داشت از تلفیق شیشه و فلز و بتن ، هر جای فرودگاه
این سه عنصر دیده میشد ، ستونهای بتنی بدون پوشش و بادبندهای فلزی ، من خوشم اومد، البته فعلن فقط یک ترمینالش راه اندازی شده
تو دبی اصلن احساس مسافر بودن و غربت نمیکنی ، از همه ملیت ها و کشورها و رنگها آدم میبینی که همین موردش برای من از همه
چیز اونجا جذاب تره و صد البته به تعداد زیادی ایرانی و فارسی زبان ، شب آخر جای جدیدی رو تو دبی رفتم دیدم که قبلن ندیده بودم
یک پاساژ بزرگی که خیلی هم دور از مرکز شهره ، تقریبن یک ساله که افتتاح شده به اسم
mall of the emirates
یک پاساژ خیلی بزرگ با کلی فروشگاه و رستوران و سینما و جاهای تفریحی ، یک قست رو هم زمستان کردن، وارد اون قسمت که
میشی فصل زمستان هستش ، برف و سرما و غارهای برفی و تلسی و پیست اسکی ، یک بلیط برای وروردیش داشت و برای استفاده
از هر چیز دیگش باید باز بلیط میگرفتی ،چون هر کسی تو دبی هست با لباس تابستونیه ، اونجا وقتی میخوای وارد اون محوطه شی
لباسهای زمستانی تحویل میگیری..خیلی دیدنی بود ، تجربه زمستان در دل گرما، عکس برای همون جا است
جای همتون خالی





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?