Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

Tuesday, August 08, 2006

 

جمعه ای که بد جور دلم گرفته بود پیاده زدم بیرون نزدیک دو ساعت پیاده روی کردم ، ساعت هشت جلوی تالار وحدت بودم، تاتر لیلی و مجنون
رو صحنه هست کاری از پری صابری که دوست دارم هفته آینده برم ، باید کار خوبی باشه ، یک تک نوازی گیتار هم ساعت نه داشت که
بلیط هم موجود بود ولی نرفتم بعد تو روزنامه خوندم کار شاهکار و خیلی زیبایی بوده و نوازندش یک خانمیه که دکترای موسیقی کلاسیک
داره ، فکر کنم نوشته بود اولین خانم ایرانی که این مدرک رو گرفته و کلی تعریف و تمجید از اجراش کرده بود ، کلی افسوس خوردم

امروز تعطیلیه ، کلی کار برنامه ریزی کردم که انجام بدم تا الان که ساعت سه شده تقریبن کاری نکردم ،حسابداری کارهام رو آوردم خونه
که انجام بدم ، کتاب داستان زبان ام رو باید تا قسمت شش بخونم که من فقط یک قسمت خوندم ،تا دو ساعت دیگه هم یک قرار کاری با
دو تا از همکار های مهندسی دارم ..شاید بتونیم شرکتی تاسیس کنیم و شروع کنیم ، این دومین جلسه ای که داریم ، امیدوارم به نتیجه برسیم


تو این چند روزه دو جا رفتم که خوش گذشت یکی عروسی توی باغ بود و یکی به تلفن مهندس شرکتی که سه سال کار کرده بودم رفتم با مهندس
یک ملاقات داشتم ، خیلی بهم اصرار کرد ه که برم باز پیشش برای کار، کار کردن با مهندس برام همیشه لذت بخش بوده ، یهو دیدی از سر برج
سر از شرکت مهندس در آوردم، ولی خوشحالم طوری اونجا کار کردم که هر وقت مهندس کار جدید میگیره دوست داره من برگردم و اول به من
پیشنهاد کارش رو میده

گسترده تر از همه چیز ، دل مومن است
حضرت علی ع

عید همگی مبارک و دلهاتون گسترده از همه چیز
پ.ن : عکس خواهر زاده گلم قبل از رفتن به عروسی با دوربین موبایل ام...آرش، استعدادی داریم من و تو در عکاسی
ها ، خودمون نمی دونستیم





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?