Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

Saturday, July 29, 2006

 


دو روز استراحت کردم ، سفر کردیم به شمال و شهر رامسر، مسافرت خوبی بود ،حسنش به این بود که دو روز فقط در حال زندگی
کردم.. بدون فکر به هر چیزی و کسی که باید باشه و نیست ، بیش از یک سال بود که شمال نرفته بودم ، این دفعه یکی دو جایی
رفتم و دیدم که تا حالا نرفته بودم ، جاده دو هزار که فوق العاده بود و روستایی در بالای کوه نزدیک رامسر به اسم اربه کله ،روستا
که چه عرض کنم ، از تهران اومدن زمین هاش و خریدن و ویلاهای خیلی زیبایی ساختن ، از اون بالا کل رامسر و دریا دیده میشه که
واقعن منظره دیدنی هستش ، فقط کلی افسوس به خاطر اینکه همه جا رو دارن ساخت و ساز میکنن و طبیعت زیبا و بکر سال به سال
کم و کمتر میشه..برگشتن هم جاده تمامن مه بود و بسیار خنک ، کلی کیف کردم..عکس بالا از ساحل سلمان شهر در راه برگشت گرفتم
نازنینها از سیاهی تا سپیدی را سفر باید کرد

جنگ لبنان و اسراءیل هر روز دامنه دار تر از دیروز میشه ، برای ما ها که طعم تلخ و ترسناک زیر بمب باران و جنگ و کشیدیم
کاملن وضعیت قابل درکی داره ، وقتی صحنه هاش از شبکه های مختلف پخش میشه ، حال بدی پیدا میکنم ، نمیشه بهش فکر نکرد
آرزو میکنم زودتر صلح برقرار بشه

فردا امتحان نیم ترم زبان دارم ، از اول ترم دقیقه ای هم مطالعه نداشتم ، واقعن برای درس خوندن دیگه خیلی تنبل شدم
.
.
.
من پراز نورم و شن
وپر از دار و درخت
پرم از راه، از پل ، از رود،از موج
پرم از سایه برگی در آب
چه درونم تنهاست





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?