Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

Friday, June 09, 2006

 

شاید برای حادثه باید
گاهی
کمی عجیب تر از این باشم
چطور بنویسم که این روزها عجیب شده ، برام عجیب شده ، حسی در درونم انگار میگه همه چیز مطابق میل تو خواهد
بود ، احساس خوبی از یک حادثه خوب دارم ، چیزی بیش از یک حادثه شاید ، چقدر دارم مثبت فکر میکنم و این خیلی
خوبه یعنی رجعت به زندگی..عجیب تر از این هم خواهم شد
رسیدن به هر چیزی که بخواهی ...حتمن متفاوت خواهد بود از رسیدن آدمها بهم ..جنس هم نیستن در مورد وصال آدمها
پویندگی تمامی معنای زندگی نیست//بابا چقدر مثبت شدم من
نه.. از اثرات گرین کارد گرفتنم نیست به خدا ..اون که هنوز معلوم نیست باید مصاحبه برم ..نه حس و حالم ربطی به این
قضیه نداره ، ولی فکر کن.. سه تا هم خونه سمنان ، یک روز بتونن ..کجا ؟ سانفرانسیسکو باز دور هم جمع شن
داشته های ما
بر بال باورهای مان بسته است
جام جهانی فردا شروع میشه و حس ملی من هم در اوج خودش ، اصلن حال میکنم با هر ایرانی که هر جا هست قلبش
برای وطنش میتپه..همه ایرانی هستیم ، این حس یکی بودن تو زمان جام جهانی کاملن نمود پیدا میکنه ، دوستش دارم
آرزو میکنم ، بازیهای تیم ملی برامون غرور و سر بلندی بیاره

این هم یک شعر زیبا برای همراهی باحس و حال این روزهااز فریدون مشیری

ای کاش ، آدمی را همیشه ،در پهنه وجود
این گونه شوق دیدار
این سان نثار و ایثار
این تار و پود پاک
این مایه مهر بود





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?