Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

Thursday, May 25, 2006

 

فیلم باغهای کندلوس ساخته ایرج کریمی رو دیدم ، مثل اینکه سومین فیلم بلند این کارگردان هستش که منتقد و نویسنده هم هست
اصلن از فیلم خوشم نیومد ، به هیچ وجه.. یعنی هیچی نداشت ، چند تا از وبلاگ ها رو که راجب فیلم نوشته بودند از فیلم خوششون
اومده بود ولی من ابدا ، چقدر سلیقه ها متفاوت اند ، همه چیز فیلم به نظرم مصنوعی و تکراری میومد انگار چیزی رو از جایی
کپی و پیست کرده باشی ، به غیر از بازیگرهایی که معروف و چهره نیستند و افتضاح بازی کردند ، بازیگرهای حرفه ای و توانا ای
که در فیلم هستند هم بازی خوبی ندارن ، محمد رضا فروتن با این همه توانایی با بهناز جعفری ، اصلن باور پذیر نیستند ، فقط بازی
خزر معصومی به نظرم طبیعی و باور پذیر بود ، فکر کنم در آینده بیشتر از این بازیگر ببینیم و بشنویم .. موسیقی فیلم هم به هیچ وجه
ای موثر و هماهنگ نبود .. من که خوشم نیومد ..اگه فیلم و دیدین نظر بدین
...
در راستای حمایت دولت از کالای قاچاق همین که از دیروزتعرفه واردات گمرکی (قانونی) بیست درصد اضافه شد ، این هم تشویق دولت
برای واردات قانونی .. شب خوابیدم ، صبح که رفتم سر کار، سه میلیون تومن ضرر این ابلا غیه گمرک رو دشت کردم ...یاد حرف کروبی
افتادم که تو انتخابات دو ساعت خوابیده بود و جا مونده بود :))))) بی خیال ، سعی میکنم بهش فکر نکنم.. واقعن میشه فکر نکرد ؟
با این مدیریت و سیاست شاهکار، واردات کالای قاچاق روز به روز بیشتر میشه ..
...
بیاموز که محبت را از میان دیوارهای سنگی و نگاه های کینه توز ، از میان لحظه های سلطه ی دیگران بگذرانی . امروز ، برای من،روز خوبی نیست ، روز بد تنهایی است . اینجا را غباری گرفته است
نادر ابراهیمی
...
پ .ن : هوای تهران این روزها فوق العاده است ، دوست دارم





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?