Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

Friday, May 05, 2006

 

وقتی دو سال پیش بردمش تعمیرش کنم بهم گفت که نهایتن و اگه خیلی خوش شانس باشی دو سال بیشتر برات کار نمیکنه
حالا تقریبن دو سال شده و دیروز دیگه قاط زد و صفحه اش هی میپره ، از دیروز دیگه موبایل ندارم ..پنجشنبه پول آوردم برم
بخرم ولی نخریدم شاید به این زودی ها نخرم آخه موبایل این روزها چندان به کارم نمیاد
پنجشنبه سانس نه شب با علی رفتیم سینما فلسطین ، فیلم ازدواج به سبک ایرونی کار حسن فتحی و من دقیقن به خاطر
کارگردانش رفتم و فیلم و دیدم وگرنه این جور فیلم ها تو ایران اونقدر ضعیف اند و به شعور آدم توهین میکنند که نمیرم
ببینم ، حسن فتحی سریال شب دهم و ساخته بود و خوشم اومده بود برا همین راغب شدم و ببینم ،سینما سالن اصلیش برا
این فیلم پر پر شد ، چه سانس بدی بود چون همه با اهل و عیال و چند تا بچه قد و نیم قد و نایلون های پر از تنقلات اومده
بودند فیلم و ببینن ، حالا تصور صداهای زائد رو خودتون بکنید ، فیلم نه چندان قوی ولی بد نبود ، کمتر لودگی بود
بازی ها خوب بود و فیلم روانی بود ، خستم نکرد و کمی خندیدیم
امروز یعنی جمعه هم رفتم نمایشگاه کتاب ، بادبادک باز و دو تا کتاب دیگه هم گرفتم ، اونقدر شلوغ بود که حالت خفگی
میومد به آدم ، ولی خوب نمایشگاه کتابه دیگه و زنده شدن کلی خاطرات ، کاش آدم همیشه تو سن دانشجویی بمونه
نمایشگاه و سینما اون موقع ها یه حال و هوای دیگه ای داشت
شعر زیر از کتابی که امروز گرفتم

من در پس چیزهای ساده پنهان شده ام
تا بگردید و پیدایم کنید
اگر مرا پیدا نکردید ، چیزها را خواهید یافت
دست های شما آنچه را که من لمس کرده ام
احساس خواهد کرد
و مسیر دستان مان از هم عبور خواهد کرد





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?