Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

Saturday, April 29, 2006

 

سبزام

امروز که حالم خوبه و رو فرمم بهتره که بنویسم ، فردا شاید رو مود نباشم ، این چند روزه تهران هوای خیلی خیلی عالی
داره ، مدام بارندگی هست و هوا کلی خنک شده ، از اون هوا هایی که دوست داری بری قدم بزنی و نفس عمیق بکشی
.جمعه ای تو همین هوا رفتیم نزدیک پارک جمشیدیه ، شهر کتاب نیاوران و دار آباد ، هوای دلچسبی بود
آقا کتاب بادبادک باز رو ندارین ؟
نه آقا متاسفانه تموم کردیم
اینم از کتاب بادبادک باز که پیشنهاد خریدنش رو گرفته بودم تا بخونم ، اشکالی نداره از نمایشگاه کتاب میگیرمش ،چون
احتمالن باید نمایشگاه کتاب برم
از میدان نیاوران که به سمت دار آباد میری ، بعد از کاخ نیاوران و اون دست خیابون یک کافی شاپ بود که تا حالا ندیده بودمش با معماری خیلی زیبا ، از اون معماری هایی که دوست دارم ، شبیه رستوران مهندس (دهکده) بود انتهای خیابون گیشا ، پس بازم یادش بخیر
یکی و دوتا فیلم خوب این روزها رو اکرانه ، رفتنش خالی از لطف نیست ولی هنوز حس رفتن و فیلم ها رو دیدن رو ندارم ، آخه تنها سینما رفتن آخره حس و حاله ، میفهمید که ؟ازدواج به سبک ایرانی ساخته آقای فتحی که یک فیلم کمدی هستش و یک تکه نان ساخته کمال تبریزی باگریم جدید و جالب رضا کیانیان
الان هم که دارم این پست رو تایپ میکنم دارم آهنگهای نانسی عجرم رو گوش میکنم ، خیلی ازآهنگ هاش خوشم میاد ، خودش
هم با نمکه هااااااااااا
در کل امروز سبز ام





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?