Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

Wednesday, January 11, 2006

 
آنها به آنچه بودند اعتراض نداشتند ، اما به آنچه می توانستند باشند می اندیشیدند

برای هر آدمی سرنوشت و داستان زندگی وجود داره مخصوص به خودش ، شباهت
وجود داره ولی یکی نیست ، تفاوت هاش هزاران برابر شباهت هاش هستش...

هیچ چیز مانند اراده به پرواز ، پریدن را آسان نمی کند

و چقدر انتخاب های آدمها در بوجود اومدن این سرنوشت ها وداستانهای زندگی
تاثیر گذار و پر رنگ هستن...حتمن تو هم مثل من همیشه به انتخاب های زندگیت
فکر میکنی ...که اگه این انتخاب رو نمیکردم ،هرگز اینجا نبودم که الان هستم و
اگه انتخاب دیگه ای می کردم پس الان چی و کجا بودم ؟

زندگی را با کوه ، آسمان ،هدف، ایمان و عشق پر باید کرد یا باید خالی و پوک و
نا قابل نگهش داشت و نام زندگی را از روی آن برداشت

و اینکه نمیتونیم نقش امکانات رو در انتخاب هامون حذف کنیم...ساعت نه ، یک
روز تعطیل که بارش برف هم شروع شده ، من چرا از هشت صبح بیدارم ...وهمینطور که به پرده زرد رنگ جدیدم که وقتی نور بهش میتابه خیلی دوستش دارم نگاه میکنم ، دارم به انتخابهای گذشته و آینده
ام فکر میکنم ...؟
همیشه انتخابهاتون بهترین باشه ...عید قربان هم مبارکتون





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?