Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

Friday, December 09, 2005

 
امروز سومين روزيه که تعطيلم ، دو روز به خاطر آلودگي هوا تعطيل شد امروز هم که جمعه است هوا که واقعن آلوده و افتضاح شده اين تعطيلي هم تو اين موقعيت کاريم خيلي نا خوشايند بود ، اماچند روز پيش باز هم يک هواپيما افتاد ، باز هم چندين شهيد ديگه!!! من نفهميدم سقوط هواپيمايي که به سبب ضعف مديريت يا هر دليل ديگه اي دچار سانحه شده براي لاپوشاني بايد به کشته شدگانش بگيم شهيد!!!!! صدا و سيما هم که در اين موارد ميدونيد که سنگ تموم ميگذاره ...توي خونه هم علي مريض شده و دچار تب و لرز و مسموميت شده و موتور خونه ساختمان هم به دليل تعويض منبع ، کار نميکنه يعني آب گرم براي استحمام هم نيست ، این چند روزه باعث شد یک کتاب هم بخونم ..... سال پیش به پیشنهاد یک دوست از شهر کتا ب پاساژ آرین گرفته بودم ...وانهاده اثر سیمون دوبوار...خوشم نیومد ...اواسط کتاب رو که باز کردم یک پارگراف راجب یک دیدار بود که خانومه برای این دیدار کلی به خودش میرسید و لاک و عطر میزد که ... تحریک شدم بخونم کتاب رو ولی جالب نبود... به به حالا تصور کن چه تعطيلاتي شد دیگه
اما امشب قرعه کشي جام جهاني فوتبال هستش ، ساعت 22و40 دقيقه به وقت تهران و کانالها
دبي اسپرت و ضد دی اف آلمان میدونم که مستقيم نشون ميدن اگه ميتونيد ببينيد فکر کنم جالب باشه چون گفته شده چند تا از خواننده هاي مطرح هم امشب اجرا دارند





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?