Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

Friday, December 02, 2005

 

حکم

عصرپنج شنبه است خيابون وليعصر ترافيک وحشتناکي داره ،ميزنم از خونه بيرون ، ميدونم از چهارشنبه حکم اکران شده ولي نميدونم کدوم سينما وکدوم سانسها ، از جلوي تاتر شهر رد ميشم به 469 ميرسم ، فکر ميکنم از اينجا چقدر خاطره دارم ها و باز ميرم وميرسم به سينمافلسطين ....پرده اصليش فيلم حکم رو اکران کرده و نيم ساعت مونده به اکران و يک صف طولاني ،خوشبختانه بليط بهم رسيد و رفتم داخل ،سينما پر پر بود که قابل پيشبيني هم بود به خاطر اين همه بازيگر مشهور و نقد هايي که از اين فيلم برعکس فيلم هاي قبلي ايشون مثبت و متفاوت نوشته شدند...حالا به اسم ها نگاه کنيد
بازيگران :عزت اله انتظامي ، ليلا حاتمي ،خسرو شکيبايي ،بهرام رادان ،مريلا زارعي وپولاد کيميايي و اين بار تو تيتراژ يک اسم هست که بدجور به چشم مياد...تدوين : جعفر پناهي تو تيتراژ اول هم يک چيزي داشت که خيلي خوشم اومد ميدونم آرش با من هم عقيده ا ي فکر کنم اول هم نوشت: فيلمه مسعود کيميايي
شروع فيلم رو خيلي دوست دارم مثل اکثر فيلمهاي کيميايي شروعش فوق العاده است از نوشته احمد طالبی نژاد بخونید " فصلی به غایت زیبا که از نظر طراحی صحنه ،میزانسن و فیلمبرداری در سینمای این سالها کم نظیر است " فضای فیلم همون فضای خاص و منحصره مسعود کیمیایی است...فیلم در ادامه مثل اوایلش نیست ولی خستت هم نمیکنه ، اونقدر بازیها قویه که محو بازیها میشم انتها و سکانس آخر فیلم رو هم خیلی دوست داشتم کاملن غافلگیرم کرد ، من این فیلم رو نزدیک به دندان مار و سرب کیمیایی دیدم... من از سینمای کیمیایی خوشم میاد چون متفاوته و سبک خودشه چون به قول خودش فیلمه مسعود کیمیای هستش...جای دوست خوبم آرش هم خالی که میدونم خیلی دوست داره زودتر حکم رو ببینه





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?