Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

Monday, November 28, 2005

 

پیراشکی خسروی


عصری رفتم بیرون چون حوس پیراشکی کرده بودم ،بیشتر جاها که تعطیل بودند برای اینکه امروز به خاطر وفات تعطیل عمومی هستش ولی میدونستم پیراشکی خسروی بازه ، جاتون خالی رفتیم من و داداشم پیراشکی خسروی که زیاد هم با خانه ما فاصله ای نداره ، همونطر که تصور کرده بودم باز بود و چه شلوغ ، کلی ماشین دوبله پارک کرده بودند که پیراشکی بخرن ، من که دو تا خوردم یکی اونجا یکی هم آوردم خونه خوردم...یاد مه چند وقت پیش داداشم رفته بود اونجا پیراشکی بخره ، یک خانومه که نمیدونست اونجا معروفه و فروشش زیاده اومده بود و میگفت : اگه پیراشکی هاتون تازه است و مونده نیست بدین ...فروشنده هم گفته بود باید صبر کنین چون تموم شده و چند دقیقه بعد باز آماده میشه!!!هر چی بود خیلی چسبید ، جای دوستان خالی... چند قدم اون طرف تر هتل و رستوران نادری هست (کافه نادری)که از جلوش رد شدم یک تابلوی بزرگ نصب کرده این هتل با هشت باب مغازه به فروش میرسد...فکرش روبکن خریداری شه حتمن خراب خواهد شد و مثلن جاش یک پاساژ ساخته میشه و چقدرحیف میشه( البته من شنیدم جزو آثار میراث فرهنگی هستش ولی خوب اینجا ایرانه دیگه و هر کار و اتفاقی ممکنه ) ......راستی ما اون زمان که دور هم بودیم و زیاد بیرون میرفتیم و مثل الان که هرکی یک جای و مکانیه و مشغول زندگی خودشه ،نبود...چرا یک بار هم نرفتیم کافه نادری ؟ کلی افسوس خوردم





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?