Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

Thursday, November 24, 2005

 

یادگار دوست

من درد تو را زدست آسان ندهم
دل برنکنم ز دوست تا جان ندهم
از دوست به يادگار دردي دارم
کان درد به صد هزار درمان ندهم
دو تا آلبوم از شهرام ناظري هست که به نظرم فوق العاده است شايد شنيده باشيد که اگه اينطوره فکر کنم با من هم عقيده باشين و اگه نشنيدين حتمن بگيريد و گوش کنين خيلي اين دو کار رو گوش ميدم ، آرامش عجيبي ميگرم زماني که تنها تو اتاقم گوش ميکنم ، هر دو کار اثر آقاي کامبيز روشن روان هستش ، بلد نيستم وگرنه چند دقيقه از اين کارها رو اينجا ميذاشتم تا گوش کنيد "یادگار دوست"و" نسیم صبحگاهی" بعضی از اشعارآلبوم یادگار دوست روکه از مولانا است میذارم تا لذت ببرید "
باز آی که تا به خود نیازم بینی
بيداري شبهاي درازم بيني
ني ني غلط ام که خود فراق تو مرا
کي زنده رها کند
کي زنده رها کند
که بازم بيني
هروز دلم در غم تو زار تر است
وزمن دل بيرحم تو بيزار تراست
بگذاشتيم غم تو مگذاشت مرا
حقا که غمت از تو وفادار تر است
......................................
عاشق همه سال مست و رسوا باد

ديوانه و شوريده سر شيدا باد
با هشياري غصه هر چيز خوريم
چون مست شديم هر چه بادا باد

دل در غم عشق مبتلا خواهم کرد
جان را سپر تير بلا خواهم کرد
عمري که نه در عشق تو بگذاشته ام
امروز به خون دل قضا خواهم کرد

از بس که برآورد غمت آه از من
ترسم که شود به کام بدخواه از من
دردا که ز هجران تو اي جان جهان
خون شد دلم و دلت نه اگاه از من

تا با غم عشق تو مرا کار افتاد
بيچاره دلم در غم بسيار افتاد
بسيار فتاده بود اندر غم عشق
اما نه چنين زار که اين بار افتاد

سوداي تو را بهانه اي بس باشد
مدهوش ترا ترانه اي بس باشد
در کشتن ما چه مي زني تيغ جفا
مارا سر تازيانه اي بس باشد

ما کار و دکان و بيشه را سوخته ايم
شعر و غزل و دوبيتي آموخته ايم
در عشق که او جان و دل و ديده ماست
جان و دل و ديده هر دو را سوخته ايم.





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?