Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

Wednesday, November 09, 2005

 

مرد را گر دردی باشد خوشتر است

امروز یک روز کاری بد و اعصاب خورد کنی داشتم ، جنس های جدیدم رو که الان یک ماهه پولش رو حواله کردم دستم نرسیده از این کارهای موجود ام هم چیزی بفروش نرفت ، رفتم بانک که ببینم وصولی چک چقدر برام اومده ، وصولی نبود که هیچ یک چک برگشتی هم بود ، خودکاری رو هم که چند ماه پیش تو سفر رشت هدیه گرفته بودم جا گذاشتم بانک و به سرقت رفت خیلی روز کاریه بدی داشتم ، چون برای آخر ماه برای پرداختی هام احتیاج مبرم به روزهای خوب کاری دارم ، این روز هافشار زیادی روم میاره گاهی با خودم میگم وقتی یک کارمند ساده شرکت بودم راحت تر و بهتر بود ، بیخود از کارمندی دراومدم تا مستقل شم ولی بعد میگم ارزش داره با اینکه خیلی سختی میکشم ولی از نظر درامدی پیشرفت خوبی داشتم ، در مورد کارم یکم توضیح بدم اینکه ما وارد کننده پارچه بصورت عمده هستیم ، بیشتر جنس هامون هم از چین و دبی خریداری میکنیم و دو تا هم دفتر فروش تو بازار داریم ، فروشمون بصورت عمده و کلی و بیشتر به شهرستان ها هستش...از کارم فقط مسافرتهای خارج از کشورش رو دوست دارم که معمولن 3 یا 4 بار سالی میرم و روزهای کاری شلوغ رو.. مابقی روزهای کاری خیلی جالب و دوست داشتنی نیستن. من عاشق کارهای عمرانی و ساختمانی ام ، از برنامه های آینده کاریم و وقتی برادرم درسش تموم شه و بهم ملحق شه و کمی هم سرمایه جمع کنم ، شروع دوباره کار عمرانی و پیمانکاریه که البته ایندفعه نه به عنوان کارمند کسی بلکه برای خودم و بصورت مستقل ........... خدایا کمکم کن
درد بی درمان علاجش آتش است ...





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?