Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

Thursday, November 03, 2005

 

مسیر خاطرات

از اول ماه رمضان قصد داشتیم یک شب بریم سونا و استخر که هر دفعه که قرار میگذاشتیم ، حس رفتنم نمیومد و قبلش انصراف میداد م تا اینکه دیشب با علی (برادرم) و یکی از دوستان دوران دبیرستانم رفتیم ، استخر حجاب تو خیابان حجاب ، خیلی تمیز و جالب نبود ولی در مجموع بد هم نبود ، ساعت یک از اونجا در اومدیم ، کجا بریم ؟ میریم کله و پاچه...پس رفتیم طباخی روبرو پارک ساعی که اون موقع شب اونقدر شلوغ بود که برای نشستن مجبور شدیم یک ربع هم بیرون منتظر بمونیم ، خیلی قبل تر ها اونجا رفته بودم ولی این دفعه تعمیرات اساسی کرده و خیلی تمیزو عالی بود هم از نظر شکل ظاهری طباخی و هم غذایی که سرو کرد در حدخوب بود ، حدود ساعت دو و نیم بود که خونه بودم و خوابیدم از قبلش هم با خودم عهد کرده بودم چه پنج شنبه عید باشه چه نباشه سر کار نمیرم پس تخت خوابیدم و اما پنج شنبه که عید هم نشد ، طرف های ظهر چه نم بارونی گرفت از اون هوا ها که دوست دارم بوی خاک که بارون بهش زده ، زدم بیرون پیاده از چهارراه طالقانی به سمت سینما عصر جدید ، اون ساعت دختر و پسر های دانشجو بیشتر میرن اون سینما که جلوی سینما گوله گوله جمع بودن ، فیلم کافه ترانزیت هم اکران شده باید برم ببینم ، چقدر خاطرات خوبی از این سینما دارم ، از اونجا رفتم خیابون پشت دانشگاه تهران ، شانزده آذر و بعدش هم کتاب فروشی های روبر دانشگاه دید زدم اونجا ها هم برام یاد آور خاطرات خوبه ، همیشه اگه بخوام قدم بزنم این مسیر منه...شب هم یک فیلم دیدم که قبل تر باید میدیدم ولی تازه الان موفق شدم ببینم "زندگی زیباست"روبرتو بنینی ، هنوز مراسم اسکارش یادمه که جایزه گرفت و اون خوشحالی منحصر به فردش و انجام داد و "رفت بالای صندلی ها راه میرفت.....الان دیگه ده دقیقه است وارد روز جمعه شدیم پس "عید تون مبارک





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?